Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2017 10:03 - ЗА ФАЛШИФИКАТИТЕ В БЛОГА И ТЯХНОТО БЕЗКУЛТУРИЕ
Автор: rosiela Категория: Лични дневници   
Прочетен: 3783 Коментари: 10 Гласове:
5

Последна промяна: 19.01.2017 10:04

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
      Принципно нямам лошо отношение според това, от село ли си, от град ли си, колко си учил и колко не си учил, имаш ли дарба, нямаш ли. И гениалната Елена Алекова е от с. Мугла в Родопите, пък е научен и литературен бисер.
     Имам против, когато простомето няма отношение към образованието и дарованието на другия. И налитам на такива елементарни особи, които дори не осъзнават какво представляват и доколко се излагат. Доста са.
     Оставям настрана тези, които не познават правилната етимология на моята фамилия, някои от Валестанковото профилиране. Това е най - малкото.
     Една от тях е техничарката Кортана. Била под 30 годишна, превъплрътила се в Гого и може и в още травестити да се превъплъти. Тя е толкова елементарна, милата, че нищо друго не й остана в акъла, освен да коментира вариативно моите години. Пък аз от човещина не й пожелавам да не ги достигне.И да дорасте до 30.
     Друга такава простамела е Налия или Нейка от село Горска вейка, тя не ще да го назове, затова го пиша условно.Тя, както и особено близкия й приятел Валестана, силно са развълнувани, че аз съм в списъка на Американската лига за поезия или т. нар. Американски Нобел.Мира им не дава този факт. Върти, суче, принизява и, понеже е доволно проста, викам, чакай да я препитам. Там са признати поети и писатели от цял свят, включително и Европа. Да посочи някои. Милата Налия, която аз наричам Низия, откак тя промени потребителското ми име, нищо не знае. Три дни питам, три дни няма отговор. За нафталин ми пише, за рафт в гардероба, ами да се скрие там под някоя черга и да затвори вратата.
    По-издигната образователно, демек завършила Технически университет , е Богинята Ва. От Плевен и настояща пребивателка в столицата.  Но когато не може да отговори нищо смислено за стихоплетските си глупости, които аз оповестих, взела, че коментирала как аз съм римувала " скала" със " жена" , което аз не помня къде, не знам такова нещо, но и да има, нищо особено, допустимо е в поезията, макар да е в някаква степен нарушение на точната рима.
     Червени мухоморки са всичките ! Но когато си елементе, нищо не те спасява, а там са основно такива.
     Хайде Налия - Низия да плете шапка и ръкавички на Валестана, когото не познавала / "Вервайте ми" / , но му знае номера и на главата, и на ръчичките и когато я прозрях в лъжа, бързо - бързо изтри коментара ми. Защото тук ми пишат, и с право, за други техни отношения. Да са живи и здрави, от един калибър са.
   Е, Селестанков ще го призная за Председател на дружеството на глупаците със забавни фрагменти и на моменти пише доста по - добре от ръкавич Низия.
   За дядо ви Бо- Стефча направо не искам да хабя слово. Той е повече от ясен.



Гласувай:
20



1. rosiela - Един абориген
19.01.2017 11:33
в множество червен!
Кой е той?
/ Чук - чой!/
цитирай
2. apostapostoloff - Ще ти цитирам по памет Бекет:
19.01.2017 19:24
Когато празният човек спре да се занимава с ближния си, той се озовава пред голямото Нищо. Това обяснява и извинява цървуланковския манталитет на споменатите особи. Каквото и да правят обаче, те си остават анонимни нули отциганската махала на Европа.
цитирай
3. rosiela - Напълно си прав, Апостоле!
19.01.2017 20:32
Факт неоспорим! Анонимни нули от циганската махала на Европа. Нещо не вади коментара ти, та го цитирам частично аз.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6660282
Постинги: 5063
Коментари: 24007
Гласове: 9805
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930